Klantenservice
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je product(en) in je digitale winkelwagentje en volg de stappen van het bestelproces. Een account is niet verplicht om bij ons te bestellen. Heb je wel een account? Dan gaat het plaatsen van jouw bestelling nog sneller omdat we je al kennen!
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je jouw bestelling op een werkdag plaatst vóór 18:00 uur dan verwerken en verzenden we jouw bestelling nog dezelfde dag. Plaats je jouw bestelling na 18:00 uur of in het weekend? Dan verzenden we jouw bestelling op de eerstvolgende werkdag. Jouw bestelling verzenden we met de 24-uurslevering van DHL of PostNL, dus je kunt je bestelling de volgende dag verwachten.
Let op! Pre-orders versturen we uiterlijk één dag voor de release zodat je de game op de releasedag in de brievenbus ontvangt.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt jouw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen per e-mail of telefoon. Annuleren kan alleen als jouw bestelling nog niet verzonden is. Is jouw bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen de ruiltermijn naar ons retour sturen. Meer informatie hierover vindt je op onze pagina Verzenden en retourneren.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, het wijzigen van je bestelling is niet mogelijk. Als je bestelling nog niet verzonden is kun je die wel annuleren. Ook is het dan nog mogelijk om de naam of het adres van je bestelling aan te passen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
-
Is spel x op voorraad?
Alle producten die wij verkopen zijn vanuit voorraad leverbaar (uitgezonderd pre-orders). Staat het op de site, dan hebben wij het ook op voorraad. Staat het artikel dat je zoekt er niet tussen? Dan hebben wij het helaas niet in onze voorraad staan.
-
Verkopen jullie fysieke spellen of digitale codes?
Wij verkopen games alleen als fysieke disc, dus geen digitale codes. Al onze games zijn gloednieuw en verpakt in de officiële seal.
-
Verkopen jullie tweedehands games?
Nee, al onze games, accessoires en consoles zijn 100% nieuw en zitten nog in de originele fabrieksseal. Al onze producten hebben dus ook volledige fabrieksgarantie.
-
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij AllYourGames.nl kun je uit een aantal verschillende betaalmethoden kiezen. Je kunt kiezen voor iDeal, PayPal, creditcard, Bancontact, KBC, Belfius of bankoverschrijving. Kijk op deze pagina voor meer informatie over de betaalmethoden die wij aanbieden.
-
Kan ik een VVV-bon inwisselen bij AllYourGames.nl?
Nee, bij AllYourGames.nl kun je jouw VVV-bon niet inleveren. Op de website van de VVV staat aangegeven waar dit wel kan.
-
Hoe kan ik mijn kortingscode inwisselen?
Tijdens het bestelproces kun je je kortingscode invoeren vanaf het moment dat je in de "Verzending" fase bent. Hier vind je het veld onder je winkelwagen. Vul de code in en klik op "toepassen". Na deze stap wordt de prijs verlaagd met de code.
-
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
De factuur van je bestelling krijg je via e-mail toegestuurd nadat de betaling is afgerond. Heb je geen e-mail in je inbox? Check dan de spam- en reclamefolder. Waarschijnlijk staat de e-mail daar tussen!
-
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren of retourneren?
Heb je jouw bestelling al betaald? Dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 2 à 5 werkdagen terug op je rekening staat. Heb je nog niet betaald? Dan komt jouw betaalverplichting te vervallen.
-
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Vervelend! Maar je hoeft je geen zorgen te maken. Je bestelling heeft waarschijnlijk een kleine vertraging opgelopen in het verzendtraject en zal op korte termijn alsnog bij je worden bezorgd. Met de "Mijn DHL" app kun je jouw bestelling ten alle tijden volgen.
Klik hier voor alle updates omtrent de bezorgingen via DHL.
-
Ik heb een verkeerd adres ingevuld, help!
Neem snel contact met ons op als je een verkeerd of incompleet adres hebt ingevuld. Zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij dit nog aanpassen.
-
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
We verzenden jouw bestelling met de 24-uursservice van PostNL of DHL. Meer informatie over hoe we jouw bestelling verzenden vind je op deze pagina.
-
Waar wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven adres. Zorg dus dat deze 100% volledig en correct is zodat er niets mis kan gaan.
DHL biedt je ook de mogelijkheid om je bezorgvoorkeur aan te passen nadat je bestelling is verzonden. Hier zijn de opties waaruit je kunt kiezen:
- Andere tijd of dag: kies zelf voor een andere bezorgmoment, dit kan een andere dag of een ander tijdsslot zijn.
- DHL Servicepunt: kies ervoor om je bestelling op te halen bij een van de 4000 DHL Servicepunten, er is er altijd wel een bij jou in de buurt.
- Bezorging bij de buren: als je vaak niet thuis bent en de bestelling past niet door de brievenbus, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling bij je buren te laten bezorgen.
- Bezorging op een plek rondom je huis: je kunt ook aangeven waar je wilt dat je bestelling wordt achtergelaten als je niet thuis bent, bijvoorbeeld onder de carport.
Volg de instructies in de DHL-app om je bezorgvoorkeur aan te passen en de meest geschikte optie te selecteren.
-
Krijg ik een Track & Trace-code?
Na het plaatsen van je bestelling krijg je een Track & Trace-code. Deze ontvang je in een aparte e-mail nadat wij je bestelling hebben verzonden. Via de Mijn DHL app kun je jouw bestelling gemakkelijk volgen.
-
Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd?
Ja, meestal wel! Er is een uitzondering: wanneer je een bestelling plaatst van meerdere games waarvan één game een pre-order is dan wordt de pre-order nageleverd. De game die voorradig is wordt direct verzonden.
-
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op mijn werk?
Dit is mogelijk, al raden wij wel aan je huisadres op te geven zodat de kans kleiner is dat de zending zoek raakt. De meeste bestellingen worden namelijk door de brievenbus bezorgd. Bij grote bedrijven kan dit problemen veroorzaken.
-
Verzenden jullie naar DHL-punten?
Nee, dit doen wij niet. Wel kun je na het plaatsen van jouw bestelling in de Mijn DHL app ervoor kiezen om je bestelling alsnog op een DHL Servicepunt te laten bezorgen.
-
Kan ik mijn bestelling bij jullie komen afhalen?
Nee, wij zijn alleen een webshop en afhalen is niet mogelijk. Dit is alleen maar makkelijker voor jou; jij hoeft de deur niet uit én je betaalt geen verzendkosten!
-
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij verzenden jouw bestelling met de 24-uursservice van PostNL, zij zullen jouw bestelling dus ook bezorgen.
-
Mag ik mijn product(en) retourneren?
Wanneer je jouw product wilt retourneren moet deze voldoen aan een aantal voorwaarden. De retourvoorwaarden vindt je op deze pagina.
-
Hoe retourneer ik mijn product(en)?
Dit kan eenvoudig en gratis via ons online retourportaal
-
Wat is het retouradres?
Nadat je jouw bestelling retour hebt gemeld via ons online retourportaal ontvang je een gratis retourlabel met daarop het juiste retouradres.
-
Betaal ik zelf de verzendkosten als ik mijn bestelling wil retourneren?
Nee, voor jou is het retour sturen van je bestelling gratis!
-
Wie is verantwoordelijk voor de retourzending?
Het enige wat wij van jou vragen is om de zending af te geven bij een PostNL punt. Daar ontvang je na afgifte een afgiftebewijs, bewaar deze goed. Mocht er iets fout gaan in het verzendtraject met de retourzending dan ontvang jij gewoon het aankoopbedrag terug.
-
Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?
Wij verwerken jouw retourzending zo spoedig mogelijk nadat wij deze hebben ontvangen. Wanneer je retour aan de voorwaarden voldoet staat het aankoopbedrag binnen 1 à 2 werkdagen terug op je rekening.
-
Hoe plaats ik een pre-order?
Een pre-order plaatsen gaat heel makkelijk. Je koopt de game die je wilt pre-orderen net als iedere andere game. Nadat je de bestelling hebt afgerond, zorgen wij ervoor dat deze verwerkt wordt als pre-order en op tijd verzonden wordt zodat jij het op de dag van release binnen hebt.
-
Wanneer heb ik mijn pre-order binnen?
Wij verzenden pre-orders uiterlijk één dag voor de releasedatum met de 24-uursservice van PostNL of DHL zodat jij de game op de dag van release binnen hebt! De releasedatum van je pre-order zie je terug op de productpagina van de desbetreffende game.
-
Zit er een pre-orderbonus bij?
Op de productpagina van de desbetreffende game vind je terug of er pre-orderbonussen zijn inbegrepen. Staat er niets over een pre-orderbonus bij? Dan kunnen wij deze helaas niet aanbieden.
-
Zijn er extra kosten verbonden aan een pre-order?
Nee, een pre-order plaatsen is bij ons helemaal gratis!
-
Kan ik een game pre-orderen en tegelijkertijd een game bestellen die al uit is?
Ja, dit kan. De game die al beschikbaar is versturen wij direct en je pre-order wordt nageleverd op de dag van release.
-
Ik heb een beschadigd hoesje ontvangen. Wat nu?
Vervelend dat je bestelling niet heelhuids is aangekomen. Waarschijnlijk is de game beschadigd geraakt tijdens het verzendtraject. Gelukkig komt dat niet heel vaak voor. Neem even contact met ons op en wij sturen je een nieuw hoesje toe ter vervanging, zodat jij weer een zo goed als nieuwe game hebt!
-
Het product doet het niet. Kunnen jullie mij helpen?
Wat vervelend dat je problemen ervaart met je bestelling. Uiteraard heb je gewoon recht op garantie wanneer iets defect is. Neem contact met ons op en beschrijf het probleem in zo veel mogelijk details zodat wij je het beste verder kunnen helpen.
-
Hoe lang heb ik garantie op een game?
Op games geldt, net als op accessoires en consoles, 2 jaar fabrieksgarantie.
-
Hoe lang heb ik garantie op een console of accessoire?
Voor accessoires en consoles geldt standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
-
Wat houdt de PEGI-leeftijd in?
PEGI (Pan European Game Information) is een organisatie die games classificeert op geschiktheid voor leeftijd. Deze classificatie gaat puur om de inhoud van het spel en heeft niets met moeilijkheidsgraad of taal te maken. De PEGI-leeftijd is daarnaast adviserend, niet leidend, en kan later nog gewijzigd worden. Meer informatie of PEGI vind je op hun website.
-
Wat zijn jullie contactgegevens?
Wij zijn bereikbaar via telefoon en e-mail:
JVS Trading
Spaarpot 1 A
5667 KV Geldrop
Email: [email protected]
Tel.: 040-2180030
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.
-
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Ja. Tijdens het bestelproces kun je je aanmelden als zakelijke klant door je bedrijfsgegevens in te vullen. Je ontvangt van ons een BTW-factuur nadat je de betaling hebt voldaan.
-
Doen jullie aan dropshipping?
Nee, wij doen niet aan dropshipping.
-
Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?
Ben je ergens ontevreden over, dan horen we dit natuurlijk graag om onze diensten te verbeteren. We zullen je klacht zorgvuldig behandelen en waar mogelijk een oplossing voor je vinden.